Home Sweet Home! :)

Har haft en underbar dag med älsklingen och lillprinsen i Stockholm! ♥
Först var vi ju på sjukan eftersom jag skulle på 2-års kontroll, vilket gick kanon!
Alla mina värden och så var KANON! :)
Vilket känns jätteskönt att höra...
Sen fick jag ju visa upp sonen också, så vart mycket gos och prat! :)
Sen vart det ju ett mellanrum tills jag skulle till en läkare så vi gick in på fiket och fikade lite granna + att jag gav lilleman lite käk! (potatis & lax)
Liam verkligen älskar potatis och lax, är mmmm hela tiden och bara gapar som rena fågelholken! *S*
Sen bar det av till läkaren där jag bara var inne ca 10-15 min och pratade lite och fick några recept! :)
Efter läkarbesöken och så tog vi oss ner på stan och gick in på Åhlens city! :)
Ojoj vad det finns assa saker som man vill köpa där inne, var även ner och kollade på barnkläder.
Men där var det ju MEST till tjejer, inge skoj alls.
Så jävla tråkigt så vart ingenting till lilleman där inte!
Däremot när vi kom hem gick vi in på baby & junior här i stan så där inne köpte jag en liten mjukisgris som nöffar + att jag köpte en mellanstor söt, gosig och len nalle till lillen! :)
Han har ju vart så duktig och go idag, inge gnäll alls så det är klart att han är VÄRD gosedjur! :)

Det är våran dag det, har ju inte hunnit med så mycket annat.
Tog några bilder iofs som jag ska lägga in! :)
(klicka gärna på bilderna för att se dom i större format!!!)

Just nu håller vi på med käk, blir kålpudding, potatis, gräddsås och grönsaker! :)
Sen blir det bara myspys framför tv´n med familjen! ♥

Fin utsikt över Gröna Lund m.m :)






Mamma & Pappa´s hjärta på fiket! ♥







♥-at vårat i vagnen! :)

Älskar dig över allt annat sötplutt! ♥


Tröttis, sover så sött! ♥


Sådär, lite bilder vart det! :)

Nu är maten klar!

Pussen! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0