Hemma!

Nu har vi precis kommit hem, så skönt så men samtidigt väldigt tråkigt!
Min pappa var nämligen tvungen att åka in på akuten idag... Så känns väldigt jobbigt att vi åkte hem idag, eftersom han inte hört av sig ännu så har han troligen blivit inlags på sjukhuset.
Vi får se när mamma hör av sig.
Fast har haft underbara dagar tillsammans med mamma/mormor och pappa/morfar, har hjälpt till att fixa deras nya möbler.
Sen i Onsdags kom min bror och hela hans familj också! :)
Så det var riktigt kul, träffade lilla Ronja också som är 1 månad! :)
Var gosigt värre!

Usch på ett sätt är det skönt att komma hem men på ett sätt tråkigt också, har en massa jag måste fixa här hemma.
Håller ju på för fullt i Liam´s rum, sen håller vi på och kollar nytt köksbord som vi ska köpa så ska gå ut i köket stax och mäta lite granna! :)
Har ju inte världens störst kök precis!

Kommer lägga in lite bilder sen också, har tagit en del när jag vart där nere!
Men nu ska jag fixa lite granna!

Pussar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0