Haft en underbar dag...

Vi vart ju bjudna på jullunch idag av Magnus & Lina! :)
Var mycket, mycket trevligt måste jag säga.
Lina, Emelie, jag & lilleman ska åka in till Eskilstuna imorgon bitti och gå runt och se om vi hittar någonting att shoppa! :)
Våra älsklingar får hålla sig hemma, basta och dricka öl! :)
Ska se om jag hittar några byxor till mig, Liam har fått så mycket kläder både i julklapp och idag så nu är det min ur att se om jag hittar någonting till mig själv.
Men lär nog slinka ner någonting till lilleman också! :)
Bortskämda unge! <3

Ska ju va kvar hos Magnus och Lina från imorgon (Onsdag) till Fredag! :)
Så blir nog ett grymt bra nyår iår! :)

När Magnus hämtade oss så skulle jag ner på Lindex för att hämta ut kläderna till Liam som jag beställde, så Thomas sprang in på Expert och hittade en kamera, så när jag kom tillbaks så drog han in mig där.
Sen kom han ut med en helt ny kamera! :)
Vart en Nikon D3000, är grym nöjd med den...
Bli kanon bra vilder, men ska inte göra mig av med vår lilla digitalkamera...
Är alltid bra att ha! :)

(klicka gärna på bilden)


Ska installera programmet till kameran bara så jag kan få över lite bilder som vi tagit! :)

Puss & Kram så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0