Grrr!

Har setat hela kvällen och försökt förstått mig på min nya mobil...
Till slut kändes det som jag skulle skicka tillbaks skiten, fattade nada och var inte världens bästa anv.handbok man fick med heller.
Stod inte ett skit i den...
Ända som stod var hur man satte ihop den, ladda och lite andra saker.
Men ingenting som jag ville veta stod med!
Tur jag har älsklingen min som är lite haj på sånt! (haha)
Jag har aldrig behövt använda en anv.handbok till mina telefoner men denna va fan inte lätt.
Jag som tyckte min förra Sony Ericsson var komplicerad! :)
Men som sagt jag är GRYMT nöjd med nya telefonen + att det blir världens braigaste bilder med den! :)
Gäller bara att man ska komma in i den! :)

Nä ska lägga in några bilder jag tagit med nya telefonen sen blir det nog sängen!

(klicka gärna för att se bilderna i större format)



Natti natti på er!

Puss & Kram



Kommentarer
SARA

vart skit snygga bilder ju :)

2009-12-16 @ 23:54:53
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0