Godnatt!

Nu blir det att gå in och lägga sig i sängen, ögona går i kors nu! :)
Men vi ska glo på en film "Rolandz the movie", verkar va en bra film...
Jag älskar ju Robert Gustafsson, så hoppas verkligen denna är värd att se.
Inte för att jag tror att jag kommer hålla mig vaken länge men ändå!

Lillälsklingen våran somnade strax innan 21 och sover ännu, han är grymt trött.
Hållt sig vaken nästan hela dagen idag så hoppas verkligen att han sover ut ett tag nu, kanske vaknar om ett tag och vill ha lite ersättning!
Det är sällan han vaknar på natten och vill ha ersättning och det är väldigt sällan han dricker ersättning nu sen vi började med både gröt och burkmat till han.
Han vill inte alls ha ersättningen, spottar ut och så men ibland slinker det ner! :)
Goungen våran!
Funderar på om jag ska göra egen barnmat imorgon eller någon dag och frysa in, är ju perfekt och kan blanda lite egna saker! :)
Han blir ju som sagt 6 månader nu den 30 Dec... Tiden går så fort!

Nä nu kommer Thomas in med hunden så nu ska vi kolla film!

Godnatt!

Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0