Godmorgon!

Liam och jag vaknade strax innan 8 så vi gick upp och bytte blöja och åt gröt! :)
Sen fick han på sig nya kläder som vi köpte till han igår! (bild kommer senare)
Just nu sitter lilleman i pappsens famn oh dricker välling!
Sötnöten! ♥

Själv sitter jag och leker lite med PS! :)
Har skaffat nya penslar tack vare Emma som hade en länk på sin blogg!
Så himla kul att hålla på nu men bilder och grejjer, blir så mycket finare.
Det lär bli en och annan header till bloggen nu! :)

Usch, jag har tvättstugan idag kl 13.00 som tur är så har jag inte mycket tvätt som ska tvättas så lär gå rätt snabbt!
Sen blir det att gåut och gå! :)

Nu ska jag fortsätta att leka lite med PS!

På återseénde!

Pussen! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0