Godmorgon världen!

Idag är jag uppe med tuppen (vet ej varför) men pigg är jag, vaknade vid 06:30 och tänkte att jag kunde gå upp eftersom jag inte kunde somna om!
Lilleman och älsklingen sover som 2 små grisar! :)
Liam vaknade igår kväll och var hur pigg och glad som helst efter att han vart lite dålig och fick ont i benen efter sprutorna.
Så han var vaken ca.1 timme sen gick jag in och la mig i sängen och gav han ersättning och han somnade tvärt igen! :)
Mamma´s lilla gounge! ♥
Själv har jag diskat och donat lite granna i köket, och nu sitter jag här med en fet vattenmelon bit! :)
*mums filibabba*
Det får bli min frukost idag! :)

Hoppas på att paketet med kläder och så till Liam ska komma snart!!!

Imorgon ska vi åka upp till Sthlm eftersom jag ska till sjukan på 2-års kontroll.
Skönt att komma iväg lite! :)
Och riktigt skönt att vi har hundvakt och att vi inte behöver tänka på att vi måste hem till Mira och gå ut med henne! :)
Underbara grannar! ♥

Nä, nu ska jag kolla lite bloggar och se om nån har uppdaterat sen blire att gå in på facebook och nörda lite granna! :)

På återseénde!!!

Pussen! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0