Färgar håret! :)

Jahapp, idag fick jag ett ryck att färga mitt hår. (igen)
Först färgade jag det brunt, sen vart det svart och nu blir det färgen aubergine i! :)
Hoppas det blir en fin nyans med det svarta! :)
Aubergine är ju en lila aktig färg, så får se hur det blir! (haha)

Jaja, nu ikväll har jag iaf. bakat pepparkakor och sockerkaka! :)
Anki, Stefan och Karin kom över och provsmakade och det gick iaf. att äta! :)
Var väl tur det! (haha)

Nä nu ska jag läsa lite bloggar, sen blir det att skölja ur håret och efter det packa lite eftersom vi åker ner till mamma & pappa (mormor & morfar) imorgon bitti! :)
Ska bli så skönt att komma iväg några dagar.
Kommer väl hem på Fredag eftermidda el. kväll igen!
Måste ju hem eftersom vi ska på dop i helgen! :)

Pussen på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0