Dunderförkyld...

Nu förstår vi varför Liam är som han är, han har nämligen åkt på världens förkylning!
Stackars sötnos.
Nu har verkligen förkylningen slagit ut och han har jättejobbigt att sova.

Idag är det bara rena säddagen här hemma...
Älsklingen min börjar jobba på Måndag igen, fast bara 3 dagar sen är han ledig igen! :)
Vet ej hur länge han skulle va hemma, men nån gång i Januari slutar hans pappaledighet! :)

Vill ha det rent och fräscht här hemma nu eftersom jag åker ner till mamma/mormor och pappa/morfar på Tisdag.
Så jag vill inte komma hem till nått jag måste städa och dona i! :)
Skönt att kunna plocka en massa nu när storälsk ändå är hemma!

Ska börja dona lite nu medans dom sover!

Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0