Dumma spruta!

Samma visa som förra gången, när han fick sina 2 sprutor så sa han INGENTING och har inte sagt någonting på hela dagen efter han fick sprutorna.
Men nu ikväll, då kom skriket, gråten och han verkligen snyftade!
Älskade son, det gör ont i hela hjärtat när det är såhär.
Gav han lite alvedon så nu sover han iaf.

Vår BVC sköterska sa att det kan bli värre nu med 2.a vaccinationen eftersom han redan har en dos i sig och det kan jag hålla med om.
Liam vart helt rödflammig i ansiktet och allt nu ikväll och grät och skrek värre än vad han gjorde på sin 1.a vaccination!
DUMMA SPRUTOR!

Men varför kommer just smärtan och spänningarna i benen på kvällen och ingenting på dagen efter dom fått?!?
Aja, hoppas han mår bättre imorgon!
Han ligger just nu breve mig i soffan, går ej flytta på han då vaknar han och blir jätteledsen!
Så tar in han när vi ska sova och det är alldeles strax, jag är så grymt trött!
Men först ska jag dricka upp min cider (vilda bär), så jäkla god! :)

Pussen! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0