5 år av saknad! :(

Idag är det 5 år sen min älskade mormor gick bort!
Jag minns den dagen så väl när mamma ringde på morgonen och jag bara skrek, förstod precis vad det handlade om!
Jag skulle ringa till sjukhuset dagen innan för att få prata med mormor, men mamma ringde och sa att hon var så trött och att jag kunde ringa imorgon i stället.
Men så vart det inte, fick inte höra hennes röst en sisa gång! :(
Saknade är så enorm, älskade henne så fruktansvärt mycket!
Hon var som min egen mamma när jag var liten, var henne som jag bodde hos ända sen min mamma slutade amma mig!
Jag var mormors räddning sen min morfar gick bort 1984!
Det var hos mormor jag växte upp, mormor som lärde mig saker, det var hon som tog hand om mig, tog med mig på roliga saker och mycket mycket mer!
Jag vart riktigt bortskämd av mormor! :)
Jag vet hur glad hon skulle va om hon hade levt idag över Liam.
Önskar hon fanns här hos oss, men som sagt hon är i himlen med sin älskade Alf och har det kanon bra och ser ner på oss!
Älskar dig mormor, kommer ALDRIG att glömma dig!



Jag, Thomas och vår älskade son Liam har precis kommit hem.
Vi har vart iväg till Hedlandet och handlat lite nya kläder till lilleman, första gången jag är på Hedlandet på ca 15 år...
Minns att jag var där någon gång när jag var liten.
Alla säger att det är så dålig kvalite på kläder m.m, men är exakt samma kläder som Lindex, H&M, Kappahl och alla sånna ställen har!
Finns till och med kläder där som man köper på Lindex och de exakt samma kvalite och märken.
Så vart några nya bodys, hängselbyxa, tröjor m.m! :)
Billigt och bra! (haha)

Mellan 18.30-19.00 så kommer Anki & Stefan in på en fika! :)
Dom var ju också med ut till Hedlandet!

Nä, nu ska jag ta och mysa med min glada lillskit!

På återseénde!

Pussen! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0